8 November 2012

Hai...lama tak bersiaran kan...sori la kepada yang tertunggu-tunggu. Sibuk sikit la. Dengan kerja-kerja kat "ofis" yang tertunggak. Maklumlah...semenjak menyandang jawatan pengurus rumahtangga sepenuh masa ni, banyak tender-tender yang saya terima...kenalah kan...siapkan tender dulu baru berkraf...takut pulak nanti bos besar tarik lesen berkraf saya...hehehehe....

Oklah...sedikit kraf yang saya buat beberapa waktu ni untuk tatapan anda semua.....




Mini wallet order dari Evelyn untuk anak-anak dia... 






 ID Card Holder..order dari kawan adik di Unimas.

Yang kat bawah ni pulak....saje jer nak cuba skil menjahit. Cakap betul la...bukan cakap lawa...senang jer nak buat ni. Janji pandai handle mesin jahit. Siapa-siapa pun boleh kan...Recycle dari skirt pendek saya (10 tahun lepas)...lama sangat dah tak pakai. Yelah...dah beranak 3. Faham-faham la kan...:P. So, daripada menyemak dalam almari sangat bagusla kalau dilahirkan semula ....dapat jugak dia melihat dunia.


Tapi yang ni...untuk di share saya dan anak-anak. Tak nak ambil tempahan lagi...not for now coz saya nak tajamkan lagi skil menjahit saya...takkan nak jual jahitan yang tak kemas kan...not me....

K....simpan dulu jeans korang. Until then....see u in next entry.




No comments:

Post a Comment